منتدى حبايبنا احلى منتدى

من فضلك قم بالتسجيل لتتمتع بمميزات العضوية
منتدى حبايبنا احلى منتدى

من فضلك قم بالتسجيل لتتمتع بمميزات العضوية
منتدى حبايبنا احلى منتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  

نكت تهبل هههههههه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ملاك الروح
مشرف
مشرف
ملاك الروح

الابراج : الحمل عدد المساهمات : 259 تاريخ التسجيل : 09/10/2009

نكت تهبل هههههههه Empty
مُساهمةموضوع: نكت تهبل هههههههه   نكت تهبل هههههههه Empty25.10.09 14:33

مدرس نذل اتعين بمدرسة معاقين وضع اول درس القفز من فوق المرتفعات
مرة واحد بخيل حلم انه اشترى فاكهة ولحمة لبيته ولما صحى حكى لمراتة قالتله ايه البعزقة دى
مرة واحد هو وابنه ميعرفوش هو ايه الاسنسير بس شايفين الحيطة عمالة تتفتح وتتقفل وهما مش فاهمين حاجة ...المهم جت واحدة عجوزة ظغطت على الزر اللي في الحيطة ودخلت الاسنسير وبعد شوية الاسنسير نزل وطلعت منه شابة جميلة فالراجل قال لابنه روح هات امك هنا
مرة واحد نازل من بيتة عمال بيصرخ ويزعق وبيقول ألحقوني يا عالم ألحقوني يا ناس حماتي هترمي نفسها من الشباك ألحقوني بالأسعاف ألحقوني يا عالم ففي واحد صحبة سمعة وهو جاي من على أول الشارع فقلة أية في ايه أنتا بتزعق ليه قام صحبنا قاله حماتي هترمي نفسها من الشباك قام رادد عليه صاحبه وقاله وأنتا ايه أللي مزعلك قام قاله الشباك مش عايز يفتح
مره واحد مراته ماتت فماشى فى العزا عمال يضحك فواحد بيسأله بتضحك على ايه قاله أول مره أعرف هى رايحه فين
مره واحده رايحه تشتكي لأمها: يا ماما يا ماما الحقيني..؟ الام: مالك في ايه؟؟! فقالت: كل ما اعمل الاكل لجوزي ياخده ويرميه للكلب!!! الام: يا حرام والكلب ذنبه ايه بس؟؟!!!
مرة دكتور دخل عنبر فى سراية المجانين لقى واحد بيضرب نفسة بالشبشب سأل الممرضة ماله ده ؟ قالت أصله كان بيحب واحدة ومتجوزهاش ..دخل العنبر الى بعده لقى واحد بيخبط دماغة فى الحيطة قالها وده ماله قالتله اصل ده الى اتجوزها
مره واحده بتقول لجوزها "تصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم جوازنا" قالها "هى لسه الكوابيس دى بتجيلك؟"
واحد بيقول لمراته ... انا النهاردة عايز رومانسية فى البيت ... راحت الزوجة سألت امها : يعنى ايه رومانسية ؟؟ الام : مش عارفة بس احتياطى إنقعى الرز
rere
مشرف
مشرف
rere

الابراج : الثور عدد المساهمات : 121 تاريخ التسجيل : 01/10/2009

نكت تهبل هههههههه Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت تهبل هههههههه   نكت تهبل هههههههه Empty25.10.09 19:14

هههههههههههههههه تسلم ها الايادي

نكت تهبل هههههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-